Oraindik gogoan dut lehenengo
aldiz karrera amaierako proiektuak ikusi nituenean, txunditurik gelditu
nintzen. Batxilerretik irten eta egunen batean horrelako zerbait egitera iritsi
nintekeen ideiak beldurtu baina gehiago, erakarri egin ninduen.
Gaur egun gertuago dugu momentu
hori, baina hala ere askotan txunditurik gelditzen naiz…
Panelei dagokionez, bertan
azaltzen diren irudi eta plano ezberdinak ez ditut oso urruti ikusten nire
mailatik, baina bai konposizioa. Hau normala dela iruditzen zait, orain arte ez
baititugu panelak proiektatu, flotagarriarena izan zen lehena. Gure proiektua
ondo azaltzeko, zer marraztu eta nola irudikatu dira panel bat ona izateko kontrolatu
beharrekoak. Erabaki zailak.
Bestalde grafismoaren garrantzia
azpimarratuko nuke, proiektuak begietatik sartu behar du. Gai honek
horrenbesteko garrantzia izanik, akats bat iruditzen zait unibertsitateak errepresentazio grafikoa nola egin erakusteko
ikasgairik edota optatibarik ez eskaintzea. Planoak eskatzen dizkugute, baina
inork ez digu AutoCad erabiltzen erakutsi; 3D-ko irudiak eskatzen dizkigute,
baina inor ez digu honetarako programarik edota maketatzen erakutsi…. Bi aukera
izan ditugu, akademi edo kurtso batean izena eman, edota esperientzia bidez
ikasi, ikaskideen artean bakoitzak bere “jakinduria” konpartituz.
Hala ere, atentzio gehien deitu
didana, proiektu bateko eskuzko marrazkiak izan dira. Prozedura dena irudi
ederrez beteriko liburuxka batean irudikatuz.
No hay comentarios:
Publicar un comentario